De reis naar Paraguay - Reisverslag uit Asunción, Paraguay van sarah Wassenaer - WaarBenJij.nu De reis naar Paraguay - Reisverslag uit Asunción, Paraguay van sarah Wassenaer - WaarBenJij.nu

De reis naar Paraguay

Blijf op de hoogte en volg sarah

26 April 2014 | Paraguay, Asunción

Dit is dus het nieuwe plan waar ik in mijn vorige verslag over vertelde. Via Bienvenido hebben mijn ouders eindelijk goedgekeurd dat ik naar Zuid-Amerika zou gaan. na koffer inpakken en afscheid van thuis en vrienden ben ik het vliegtuig ingedoken richting Sao Paulo ( brazilie) nog nooit z’n lekkere vlucht gehad want had 3 stoelen voor mijzelf,
dat is nog eens een voordeel als je alleen reist. ( Nu maar hopen op de terugweg ook!)
Na 12 uur in het vliegtuig te hebben gezeten zit ik nu op het vliegveld te wachten tot ik de vlucht heb naar Asuncion. Mooi de tijd om dit verslag te schrijven want moet 6 uur wachten.

Nu kan ik verder met mijn verhaal ben aangekomen op de plek waar ik de komende 2 maanden voor SOS kinderdorpen mag gaan werken. En slaap in een super leuk gastgezin althans heb alleen de vrouw in het gezin gezien maar die was super lief. Heb hier mijn eigen kamer in een huisje in de tuin van de familie waar ik verblijf. Heb natuurlijk nog niet veel kunnen zien want ben pas 2 uur ’s nachts aangekomen, want de koffer kwam maar niet. Gelukkig komt die morgen aan.
Morgen ga ik meer ontdekken want morgen begin ik gelijk met een BBQ met de vrijwilligers van een organisatie waar ik ook leuke dingen voor ga doen.

  • 27 April 2014 - 13:50

    Tante Noor:

    Lieve Sarah, begrijp nu pas dat het vogeltje alweer gevlogen is.... klm flies, but time as well. Ik ben benieuwd naar je ervaringen voor SOS-Kinderdorpen aldaar. Succes maar ook heel veel plezier! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sarah

Actief sinds 11 Jan. 2014
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 4632

Voorgaande reizen:

11 Januari 2014 - 25 Juni 2014

barcelona/zuid-amerika

Landen bezocht: