day before - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van sarah Wassenaer - WaarBenJij.nu day before - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van sarah Wassenaer - WaarBenJij.nu

day before

Blijf op de hoogte en volg sarah

11 Januari 2014 | Nederland, Rotterdam

Na mijn reis naar Barcelona een week uitgesteld te moeten hebben vertrek ik nu dan echt. Morgen om half 2 vertrekt mijn vliegtuig van Rotterdam die mij zou brengen naar mijn nieuwe stad Barcelona!
De voorbereidingen zijn in volle gang laatste boodschappen worden gedaan. Wel veel stress nog nooit 4 maanden van huis geweest. Wat moet ik mee nemen? HELP!
Gelukkig is mijn tas al een week eerder gepakt omdat ik dus eigenlijk maandag zou vertrekken. Alleen de laatste dingen moeten nog gepakt worden. Zoals Laptop,camera,telefoon om met jullie allemaal in contact te kunnen blijven lang leven de technologie, anders kan ik jullie ook niet op de hoogte houden van mijn MEGA COOLE FANTASTISCHE GRANDIOZE reis.
Ik ga weer verder met pakken. (dit is eigenlijk alleen een test)
Hoop dat de verhalen beter gaan worden:)
Namelijk wat voor knappe boy ik nu weer tegen ben gekomen. ( niet moeilijk op elke hoek van straat staan er minimaal 2)
Natuurlijk ga ik jullie ook jaloers maken met wat voor lekkers ik nu weer gegeten heb. ( ook niet zo moeilijk het is een feit eten uit Spanje is gewoon lekker)
mijn uitgaan avonden. ( hopelijk beter dan Rotterdam)
WHAAAAA Super veel zin in!
En ook om jullie in iedergeval elke week mijn hoogtepunten te kunnen vertellen.

  • 11 Januari 2014 - 21:46

    Tante Noor:

    Goeie reis en heel veel plezier daar! Als je je Nederlands maar niet vergeet.... X

  • 12 Januari 2014 - 09:55

    Hannah:

    Veel plezier! En blijf maar lijstjes maken!!!! Ik ga je missen!!!

  • 12 Januari 2014 - 17:38

    Elisabeth:

    Funciona muy bien, esta manera de comunicar. ¡que te diviertes muchísimo! xxx M

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sarah

Actief sinds 11 Jan. 2014
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 4642

Voorgaande reizen:

11 Januari 2014 - 25 Juni 2014

barcelona/zuid-amerika

Landen bezocht: