de laatste weekjes in Barcelona - Reisverslag uit Nederland, Nederland van sarah Wassenaer - WaarBenJij.nu de laatste weekjes in Barcelona - Reisverslag uit Nederland, Nederland van sarah Wassenaer - WaarBenJij.nu

de laatste weekjes in Barcelona

Door: Sarah

Blijf op de hoogte en volg sarah

06 April 2014 | Nederland, Nederland

Weer ontzettend leuke dingen gedaan of nou ja eigenlijk alleen maar uitgegaan.
Wel super leuk en weer veel nieuwe leuke mensen leren kennen. Ook omdat ik voor de zekerheid een niveau een week later ging afsluiten maar juist wast dat leuk omdat ik met nieuwe mensen in de klas kwam. Ook is Hannah nog langs gekomen. Heel makkelijk omdat ze alle toeristische dingen al had gezien hadden we geen verplichtingen om iets te zien dus geen Sagrada, Kathedraal, Parque Guell. Maar wel Parque de suitadella ( mijn favoriete park) strand, dierentuin, la fontana magica en natuurlijk Razzmatazz ontzettend leuk! Helaas kon Hannah niet lang blijven maar een weekendje was zeker genoet omdat ik nu over 2 weken als weer terug zou gaan naar Nederland. Die laatste 2 weken waren super leuk maar wel heftig omdat ik eigenlijk gewoon alle feestjes wilde doen. Maandag: Nasty mondays
Dinsdag: niks maar dan vaak wel met mensen in een barretje wat drinken.
Woensdag: Razzmatazz
Donderdag: zelfde als dinsdag
Vrijdag: Meestal Razzmatazz
Zaterdag: iets anders
Zondag: even helemaal niks en uitrusten van de week

Ook heb ik natuurlijk een afscheidsfeestje gegeven dit was op een woensdag super leuk! Heb 3 uur in de keuken gestaan om tapas te maken: Tortilla, pan con tomate, croquetas, nuggets de pollo en pimientas de padron. Feestje was zeker geslaagd!

De laatste avond was ook nog even heel gezellig met mijn huis. Ze hadden voor mij gekookt en een kadootjes althans 2 van mijn huisgenoten. Pedram en Samuel. De volgende dag was het helaas vroeg tijd om Barcelona te vertrekken. Maar wel met nieuwe plannen!