barcelona/zuid-amerika - Reisverslagen van sarah van Wassenaer - WaarBenJij.nu barcelona/zuid-amerika - Reisverslagen van sarah van Wassenaer - WaarBenJij.nu

barcelona/zuid-amerika

Als eerst vertrek ik voor een paar maandjes naar Barcelona. Om daar op de talencursus Don Quijote de spaanse taal goed te leren.

Mijn plan is om daarna ook nog in Zuid-Amerika te gaan voor ontwikkelingswerk het liefst zou ik jonge kinderen les willen geven vanwege de studie.

Het klinkt nu allemaal heel saai maar in mijn vrije tijd heb ik natuurlijk genoeg tijd om lekker te gaan partyen en natuurlijk ga ik daar veel tijd voor vrij maken.

Recente Reisverslagen:

27 April 2014

las primeras 2 dias

26 April 2014

De reis naar Paraguay

06 April 2014

de laatste weekjes in Barcelona

09 Maart 2014

druk druk druk met allemaal leuke dingen.

22 Januari 2014

De eerste week
sarah

Actief sinds 11 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4636

Voorgaande reizen:

11 Januari 2014 - 25 Juni 2014

barcelona/zuid-amerika

Landen bezocht: