the first two days - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van sarah Wassenaer - WaarBenJij.nu the first two days - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van sarah Wassenaer - WaarBenJij.nu

the first two days

Blijf op de hoogte en volg sarah

13 Januari 2014 | Spanje, Barcelona

Ik heb deze dagen al super veel geleerd! En ja ook een beetje Spaans maar vooral dat Spanjaarden alles lekker op hun gemakje doen. Zo heb ik al 3 keer voor een dichte deur gestaan voor mijn eigen kamer en zelf 1 keer buiten gestaan. Gelukkig was dat gisteren en was het weer helemaal top! Vandaag wat minder maar ook een lekker dagje gehad ook al ben ik veel tijd kwijt geraakt aan het zorgen dat ik mijn kamer in kon en vervolgens mijn spullen moeten pakken om naar een andere kamer te verhuizen. Geen probleem deze kamer is ook oranje, en een stukje lichter en groter. ( zo moet ik dan denken al inwoner van Barcelona)
Verder heb ik vandaag mijn eerste les Spaans gehad wel even wennen omdat je in Nederland gewoon alles kan vragen, maar dat kan hier helaas niet of nou ja moeizaam in het spaan. Goeie oefening dus!
Uitgaan is nog niet echt gelukt al hoewel ik wel al 2 keer met mijn lieve broer Steven wat ben gaan drinken. Gisteren naar Frans geweest en zo meteen met mensen uit mijn klas lekker wat gaan drinken hier in de buurt. En daarna ga ik lekker slapen, want van al dat wachten wordt je op het begin wel moe en moet dit weekend wel het uitgaan leven gaan verkennen met mijn lieve vriendin uit Spanje Candela.

  • 15 Januari 2014 - 14:59

    Tante Noor:

    In elk geval zul je nude woorden 'sleutel' en 'reservesleutel' wel weten in het Spaans..... Succes, heel veel plezier en liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sarah

Actief sinds 11 Jan. 2014
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 4644

Voorgaande reizen:

11 Januari 2014 - 25 Juni 2014

barcelona/zuid-amerika

Landen bezocht: